poniedziałek, 30 grudnia 2013

Warsztaty Scrapbookingu po raz pierwszy!

W miniony piątek w pracowni u Deconatki  miałam przyjemność gościć same cudowne osobistości! Była to ósemka mega zdolnych i kreatywnych dzieci: Karolinki, dwóch Julek, Wiktorii, Kingi, Pauli, Marysi i naszego rodzynka - Michała! 

Cóż to była za radość dla Deconatki móc stworzyć coś niepowtarzalnego z jej nową i zaangażowaną grupką! Wykorzystałam więc okazję zbliżającej się Nocy Sylwestrowej i postanowiłam, że przygotujemy MASKI WENECKIE! Zadanie choć wydawało mi się trudne okazało się dla Dzieci całkiem nie-ciężkie. Mając tyle pomysłów co oni można by stworzyć wypożyczalnię strojów karnawałowych :) Powstały więc Bollywoodzkie Księżniczki, Panny z Wąsem i te z Puszczającym Oczkiem, a nawet oficjalnie nazwany Pan Czosnek! 

WSPANIAŁE PRZEŻYCIE! Warsztaty uważam za oficjalnie OTWARTE, no i mam nadzieję, że nie poprzestaniemy na jednym zespole ;) Moim 'Pierwszakom' (nie, nie dlatego, że pierwszoklasiści, a dlatego, że są moją NAJpierwszą grupą) przypominam, że spotykamy się w piątki od 10 stycznia o godz. 16:00. Śledźcie Deconatkę klikając i lajkując nasz Fan Page o tutaj: KLIK KLIK, tam będę podawała informacje dotyczące platności jak i nowych postów na blogu :) AAAAaa no i będzie mi miło jeśli napiszecie JAK WAM SIĘ PODOBAŁO (??) w komentarzach do tego posta... Tymczasem niżej możecie zobaczyć fotorelację z naszych pierwszych zajęć: 
























 Pozdrawiam cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips