sobota, 5 kwietnia 2014

Album na I Komunię Świętą

Hallo!

Trochę mnie tu nie było - wybaczcie ostatnio dużo się dzieje, szczególnie biorąc pod uwagę przeprowadzkę i remont całego mieszkania... Z jednej strony nie mogę się doczekać aż zabiorę się do konkretnej pracy (czyli meblowania) z drugiej... marzę by wszystko było już urządzone (chyba rozumiecie o co chodzi :D )

Dziś w końcu wrzucam album wykonany na uroczystość I Komunii Świętej. Jest bardzo delikatny, środek jest ozdobiony wyłącznie materiałem koronkowym, co według mnie jest jego dużym plusem - jest elegancki i można w nim dowolnie powklejać zdjęcia nie martwiąc się czy będą pasowały do stylu i dodatków :) Co do ozdabiania - skupiłam się na stronie tytułowej. Znalazły się na nim elementy róż z suszu i piękny świecznik z żywicy w stylu shabby, który czekał właśnie na tę okazję :D Na całość składa się z 7 kart co daje 12 stron na zdjęcia, a że wymiary albumu to 30x30 cm (czyli jest spory) to myślę, że zmieści wystarczającą ilość zdjęć :)







Album jest w cenie 160 zł i można zakupić go w naszym sklepiku, o tutaj: KLIK KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips