poniedziałek, 7 lipca 2014

Księga Gości w srebrze

Witajcie w ten przepiękny dzionek!

Nie wiem jak u Was, ale Gliwice są pełne słońca, dzięki czemu mam mnóstwo energii do pracy <3 Może w końcu uda mi się nadrobić zaległości blogowe, choć muszę przyznać, że zazwyczaj nie mam czasu na robienie zdjęć moich prac, zwłaszcza że do tego muszę specjalnie zatrudniać Magdę lub Martę, bo sama z aparatem niestety się nie lubię -.- 

A zatem! Przedstawiam Wam Księgę Gości, która w sumie czeka na swoich nowych właścicieli :) Początkowo miałam ją zrobić w odcieniach morelowych, ale wena zupełnie ze mną nie współpracowała, więc moja wizja przeszła w szarości. 

Na samym środku umieściłam ramkę, którą po raz pierwszy potraktowałam masą przestrzenną (dokładnie nie wiem jak ona się nazywa, jakoś nie mam głowy do niektórych specyfików) i odbiłam na niej wzór koronki. Na niej umieściłam tekturkę z napisem, którą wyembossowałam w srebrze. Do tego kilka kwiatków, wstążek, koronek no i piękny żyrandol z żywicy <3 Księga zawiera 50 kart czyli 100 stron w odcieniach ecru. 




Pracę zgłaszam na Wyzwanie Ślubne w Scrap Cafe.



Dodatkowo biorę też udział z Wyzwaniu Latarni Morskiej. Użyłam tu tekturki 'Mąż i Żona' oraz srebrnego tuszu :)




5 komentarzy:

  1. Cudna w tych szarościach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa jakoś ostatnio szarości strasznie mi pasują <3 W takich kolorach wszystko układa się samo :)

      Usuń
  2. Inna niż wszystkie. Ciekawa. Podoba mi się! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka, ja na pewno wolałabym taką niż morelową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i misterna księga!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips