poniedziałek, 28 lipca 2014

Urlopowa informacja :)

AHOJ!

Rozpoczyna się właśnie tydzień, w którym nie mogę doczekać się piątku, a to dlatego że czekają mnie błogie dwa tygodnie wypoczynku na Makarskiej <3 Każdy dzień zbliża mnie do tego upragnionego, ale w tym czasie mam jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia...

A oto krótka informacja, aby wszystko było jasne: 

od 1 do 15 sierpnia będę dostępna tylko internetowo i to niecodziennie... W tym czasie nie będę przyjmowała zamówień 'na już' z wiadomych przyczyn  Mam nadzieję, że po powrocie będę pełna nowej energii, a już zapewne stanę się posiadaczką miliona nowych pomysłów (które i już chodzą mi po głowie, ale odkładam te myśli na później 

A teraz mała chwila zapomnienia... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips