środa, 20 sierpnia 2014

Retro albumik z wierszami

Witajcie POURLOPOWO!

Dzisiejszy dzień należy do tych, w których nadrabiam moje internetowe zaległości i trzeba przyznać - SPRAWIA MI TO OGROMNĄ PRZYJEMNOŚĆ <3

Przed moim wyjazdem działo się naprawdę sporo i niestety nie wszystko będę mogła Wam pokazać, bo cierpię na chroniczny brak aparatu. Stąd też wzięło się moje porulopowe postanowienie - zakładam słoik 'NA APARAT'... ciekawe czy zdąży się zapełnić przed upływem wspomnianych przez mojego B. trzech lat -.- 

TYMCZASEM: oto mini albumik, który powstał jako dodatek do prezentu ślubnego. Upominek miał zastąpić kartkę i stać się pamiątką, którą niekoniecznie wrzuca się do kąta (ciekawe czy mi się to udało...) Zaproponowałam więc albumik z wierszami o miłości. Powstał w retro-klimacie, zgodnie z życzeniem :) Największym wyzwaniem było chyba stworzenie kieszonki na pieniądze  - początkowo miałam inny zamysł, ale do skutku doszedł ten, który widzicie - zrobiłam pudełeczko, które schowane było w kieszonkę na okładce.  
Zdjęcia niestety z telefonu -.-

CO SĄDZICIE O TAKIM POMYŚLE? 










2 komentarze:

  1. Piękny i bardzo oryginalny.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik :) a pomysł z kieszonką na kopertkę - super! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips