poniedziałek, 22 września 2014

Pudrowe zaproszenia ze zdjęciem

Halo!

Czy pamiętacie jeszcze naszą zwycięską Parę w konkursie na sesję fotograficzną? Jeśli nie to koniecznie kliknijcie tutaj: KLIK KLIK :) 

Tymczasem z naszej sesji urodziła się mała współpraca - Marcie i Krzysiowi zamarzyły się zaproszenia z ich zdjęciem <3 Miały być pudrowe z dodatkiem kremowego i złotego, do tego dosyć eleganckie i delikatne- tak to sobie wymyślili :) Oczywiście największym problemem okazał się wybór zdjęcia! Zrobiłam więc dwie zupełnie inne próbki z różnymi zdjęciami, wtedy wybór był nieco (jak się okazało TYLKO nieco) prostszy :) Ostatecznie zdecydowali się na to które prezentuję Wam poniżej. Szczerze mówiąc był to i mój typ, więc byłam zadowolona z ich wyboru :D 


Jeśli zaś chodzi o środek...hmm... jak to zwykle bywa, namówiłam Martę na zrobienie zakładek- uważam że to najlepszy sposób na umieszczenie tak wielu informacji, by było czytelnie i schludnie. Tak więc znalazła się kieszonka z czterema takimi zakładkami, które można spokojnie wyciągać i chować, wyciągać i chować... i tak w kółko :D



Jeśli szukacie podobnych zaproszeń, w których będziecie mogli umieścić swoje zdjęcie, to zapraszam do Deconatkowego sklepiku: Klik Klik


A jeśli zaproszenie przypadło Wam do gustu, podnieście Facebookowego kciuka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips