czwartek, 11 września 2014

Roczek Deconatki!


NO WIĘC MAMY DZIŚ MAŁE ŚWIĘTO... nasz roczek <3 

I myślę, że ku zdziwieniu wielu, to nie będzie pierwszy i ostatni raz kiedy obchodzimy takie święto (no roczku już nie będzie, ale może dwa...) Jestem wniebowzięta! 


via Pinterest.com


Dziś w ramach świętowania postanowiłam zrobić sobie listę życzeń na kolejny rok. Ale żeby życzenia nie były takie puste, a motywacja nie zgasła po wypitej herbatce to DZIELĘ SIĘ NIMI Z WAMI! Za rok będziecie mogli mnie z nich rozliczyć :]

ŻYCZENIE 1 dotyczy ślubów

W przeciągu najbliższego roku chciałabym co najmniej podwoić liczbę dekorów ślubnych! To tyczy się zarówno Kościołów jak i sal weselnych :)


ŻYCZENIE 2 dotyczy warsztatów

Marzę, by na warsztaty do Deconatki chodziło dwa razy więcej kreatywnych duszyczek niż do tej pory <3 Całkiem możliwe, że już pod koniec 2014 roku będę mogła stwierdzić czy to się udało :)


ŻYCZENIE 3 dotyczy przyjęć dla dzieci

Chcę takowe organizować (oraz dekorować) i już!


ŻYCZENIE 4 dotyczy bloga!

Chciałabym potroić liczbę wejść na bloga (potroić w moim rozumowaniu nie znaczy że x*3 tylko że x+x*3 if you know what i mean *.* ) Ale żeby móc to rozliczyć od dziś włączam licznik. Zatem zaczynamy! Liczba na dziś dzień o godzinie 17:27 to 10 630, czyli że za rok ma być conajmniej 42 520 :)
Marzę też o tym byście zaczęli pisać co leży Wam na serduchu kiedy czytacie moje posty, bo wiem że czytacie, mam swoje źródła :P

Za równy rok, czyli 11 września 2015 roku spowiadam się Wam z moich postanowień i nie ma zmiłuj - wszystko ma być wypełnione! To tyle, a teraz wracam do mojej ukochanej pracy DECONATKI <3 DZIĘKUJĘ WAM ZA WSPÓLNY ROCZEK!

2 komentarze:

  1. No to moze pomyslisz o nagrywaniu filmikow z tutorialami deconatkowych cudow ? :) powinno to podniesc ilosc wejsc na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm gdyby tylko doba miała 36 godzin, to byłoby całkiem możliwe... A tak na poważnie to myślałam o tym, ale czy nie ma już zbyt wielu tutorialów scrapbookingowych w internecie? Nie lubię się powtarzać -.-

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips