piątek, 12 września 2014

Warsztaty scrapbookingu START!

Hallo!

Ledwo się obróciliśmy, a tu już połowa września, to po prostu niemożliwe *.* Od dwóch tygodni dzieciaki spędzają swój czas w szkolnych ławkach, natomiast ja... główkuję nad utworzeniem nowych grup warsztatowych. Ruszyłam zatem do Szkoły Podstawowej nr 1 w Świętochłowicach i wraz z niesamowicie uprzejmą Panią Dyrektor postanowiłyśmy zachęcić do tego hobby ;) 

Powstała zatem propozycja, by pierwsze warsztaty odbyły się w szkole. Rodzice nie będą mieli problemu z odprowadzeniem dzieci do nowego miejsca, a dzieci będą po prostu czuły się jak u siebie i to dla mnie najważniejsze <3 

Jako, że w szkole rozdawałam mini zaproszenia na te wydarzenie, podejrzewam że zaglądnie tu część zainteresowanych rodziców. Pokrótce postaram się zatem przybliżyć o co tutaj chodzi... 

Warsztaty organizuję już od zeszłego roku. Dzieci (w tej chwili w 100% są to dziewczynki, ale nie mam nic przeciwko kreatywnym chłopakom :)) przychodzą raz w tygodniu do mojej pracowni (w Świętochłowicach) by stworzyć jakiś niepowtarzalny gadżet przy pomocy moich materiałów i narzędzi. Pierwsze warsztaty mają pozwolić im stwierdzić czy taka zabawa im się podoba czy też nie, stąd nie martwcie się że jest to w jakiś sposób zobowiązujące- nic z tych rzeczy! Po pierwszych warsztatach, jeśli dziecko wyrazi chęć chodzenia, a i Wy drodzy Rodzice nie będziecie mieli nic przeciwko temu, będę dzieliła je na grupy i ustalała im dogodne terminy. Karnet na 4 zajęcia kosztuje 60 PLN.

TRZY RZECZY, KTÓRE DZIECIOM BĘDĄ POTRZEBNE TEGO DNIA TO: nożyczki, ołówek i plan lekcji :)



Zajęcia będą trwały do około 18:20-30 w zależności ile dzieci przybędzie. A zatem nie pozostaje nic innego jak tylko dzwonić i zapisać Wasze pociechy! Na telefony czekam do niedzieli :) Jeśli macie jakieś pytania, dzwońcie.

A teraz kilka fotek z moimi dotychczasowymi Warsztatowiczkami!











Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips