piątek, 26 grudnia 2014

Wnętrzarski Piątek #12: Shabby Chic w pełnym wydaniu!

Witajcie Kochani! 

Jak tam mijają Wasze Święta? Mam nadzieję, że bardzo leniwie i bardzo szczęśliwie! Ja postanowiłam wywiązać się z obietnicy wnętrzarskiego piątku, więc oto i on! 

Dziś będzie u mnie tak, jak jeszcze nie było- Shabby Chic w pełnym wydaniu! Wszystko za sprawą Gosi z bloga 'I love shabby', która całkiem niedawno zgłosiła się do mnie by pokazać swój magiczny pokój. Dziś jest więc biało, ale z domieszką świątecznej czerwieni.  Jest tak wiele detali - klatka, wianuszki, obrazki, falbanki - wszystko co uwielbia shabby. Zresztą zobaczcie sami!






A tutaj lampka zrobiona przez samą Małgosię! Jest przeurocza, prawda ?!


Okno w wydaniu na co dzień i te w pełni świąteczne! Luuubię to <3



Muszę jeszcze wspomnieć o toaletce- klimatem idealnie wpisuje się w pokój i jest jego wyjątkową ozdobą!


Gosiu, jakże mi miło, że napisałaś! Jestem dumna, że mogłam pokazać ten uroczy kącik <3 
A Wy koniecznie zaglądnijcie do 'I love Shabby' i zobaczcie co jeszcze pokazuje na nim nasza bohaterka. 


TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!

BUZIAKI!

5 komentarzy:

  1. Ja nie tak dawno trafiłam na blog Małgosi i zakochałam się w jej wnętrzu,w jej sposobie i umiejętności łączenia wszystkiego w jedną spójną całość. Bardzo podoba mi się styl shabby choć sama nie mam urządzonego mieszkania w tym stylu ale zawsze można przemycić jakieś elementy i dodatki w takim wydaniu do swojego wnętrza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku:)) A bloga Gosi jeszcze nie znałam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips