środa, 14 stycznia 2015

Dekoracje na Baby Shower

Ahoj!

Dziś na blogu będzie o Baby Shower :) Przyjęcie z okazji narodzin dziecka, jest jednym z tych uroczych momentów, w których powinno się zadbać o każdy detal. Póki co moda w Polsce na takie świętowanie dopiero zaczyna wzrastać, ale Deconatka jak najbardziej wspiera owe inicjatywy <3

Moje pierwsze produkty poleciały do Warszawy i jak na razie mam tylko moje własne zdjęcia, ale jestem bardzo ciekawa efektu końcowego na przyjęciu :) Przygotowałam więc: piki do babeczek i małą girlandkę do tortu, banerek "Baby Shower", Girlandkę 'Pink', serduszkowe confetti i mini księgę gości w formie obrazka :)









Jeśli chcielibyście, aby Wasze przyjęcie miało podobny klimat, wszystkie produkty znajdziecie w sklepiku w dziale przyjęcie, o tutaj: KLik!

Pozdrawiam cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips