środa, 7 stycznia 2015

NA TROPIE: weselne żyrandole pełne blasku!

Halo!
Kolejna środa to kolejny post z cyklu "Na tropie". Zapraszam do zaglądnięcia ;)


Postanowiłam w końcu zająć się tematem, który porusza moje serducho jeśli chodzi o dekoracje weselne. Gdybym miała powtórzyć mój ślub (de facto odbywający się już rok temu! 5 stycznia minęła nasza rocznica, a spot z dekoracji możecie zobaczyć tutaj - klik klik) to z pewnością zaistniały by na nim takie oto żyrandole. Jestem w nich zakochana <3 Jeśli chcecie zrobić wrażenie na Gościach, a przy tym mieć cudowny klimat, zainwestujcie właśnie w ten element! Oto moje inspiracje pochodzące z Pinterst.com :)












CZYŻ NIE SĄ OLŚNIEWAJĄCE? A może któraś z Was miała na swoim weselu podobne dekoracje? Napiszcie koniecznie! 

Bywajcie ;)

2 komentarze:

  1. Piękne inspiracje :) Na prawdę jak z bajki... rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... żyrandole potrafią zrobić wrażenie! Gdybym miała jeszcze raz urządzać ślub to z pewnością bym w taki zainwestowała <3

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips