poniedziałek, 5 stycznia 2015

Ślubny exploding box

Ahoj!

Dziś poniedziałkowy scrap, postanowiłam więc pokazać exploding box, który wykonałam całkiem niedawno. Postawiłam na delikatne kolory, a cały efekt miały zrobić cudne kwiatki tworzone ręcznie przez Scrapelkę  (to te papierowe różyczki i tzw. zwyklaki ;)) <3 Umieściłam je więc na obręczy pochodzącej z kolejnego budzika pozyskanego na targu staroci i pewnie to nie ostatnia moja praca z częściami zegarów, bo pokochałam je całym serduchem ;) Ścianki boczne zawierają kieszonki na pieniądze oraz wierszyki ślubne.  Co o tym myślicie? 






Chyba pierwszy raz w mojej pracy dodałam też odrobinę brokatu. Mimo, że za nim nie przepadam, to ten złoty jakoś do mnie trafia :) 



A na koniec zapraszam jeszcze do odwiedzenia mojego fanapge - dzięki niemu będziecie na bieżąco z nowymi wpisami i informacjami z pracowni KLIK KLIK :)))

PS. Dziś wyjątkowy dla mnie dzień! Z B. mamy naszą pierwszą rocznicę ślubu <3 jeśli macie ochotę zobaczyć spot z naszych dekoracji ślubnych zapraszam tutaj: klik klik 
Zdjęcia można zobaczyć w zakładce "Nasze stylizacje" pod tytułem Wesele Pełne Rustyku :) 


Serdeczności!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips