piątek, 2 stycznia 2015

Wnętrzarski Piątek# 13: Mimowolnie zauroczona!

Ahoj! 

Dziś drugi dzień Nowego Roku, mam nadzieję, że doszliście już do siebie po szalonej zabawie sylwestrowej :)) A jako, że jest to też piątek, to witam Was kolejnym "Wnętrzarskim Piątkiem", to już 13 *.* ! W tym wypadku trzynastka wcale nie jest pechowa- wręcz przeciwnie, dziś pokażę Wam wnętrze, osoby którą podziwiam od dawna za jej cudowne wytwory nie tylko scrapowe. Jest nią Ewa, prowadząca bloga Mimowolne Zauroczenia - odwiedźcie go a z pewnością zostaniecie tam na dłużej, bo od jej prac nie można oderwać wzroku <3 A 13 jest o tyle szczęśliwe, że Ewa dziś debiutuje w kwestii pokazania swoich czterech kątów i postanowiła zrobić to właśnie na moim blogu! Jestem szalenie szczęśliwa! 

Dziś zobaczycie więc kolejny dom pełen detali i to jakich cudnych *.* Będziemy nadal w ukochanym Świątecznym klimacie pachnącym choinką. Będzie biało z domieszką srebra i czerni. I będzie pięknie, więc nie przedłużam- zaglądnijcie do domu Ewy...



Jak zwykle jestem zauroczona takim żyrandolem i chyba można nazwać to już chorobą na jego punkcie! Choć u mnie kompletnie by nie pasował, to jednak podziwiam zawsze z odrobiną zazdrości ;) No i choinka jest przecudna (nie mogło być inaczej)! 




Przenieśmy się do magicznego pokoiku, w którym czuć prawdziwy powiew morza. To co zwróciło moją szczególną uwagę to drewniany domek, który dziś służy do zabawy, a w przyszłości z powodzeniem spełni funkcję schowka na poduchy :)






A na koniec jeszcze jadalnia z miejscem dla tych małych i tych dużych :) Widok z takich okien musi być oszałamiający (:





I jak Wasze wrażenia? Jesteście równie urzeczeni tymi migawkami jak ja? Dajcie znać! 

TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!
#12 Shabby Chic w pełnym wydaniu: Klik klik

Bywajcie!

6 komentarzy:

  1. Fajny blog ! Trafiłam tu prosto od Ewy. Cudowne wysmakowane wnętrza , nacieszyłam oczy,ale czuję niedosyt ...
    Zaglądam do Ewy i podziwiam jej prace , które zawsze i niezmiennie mnie urzekają , spodziewałam się że jej mieszkanie jest również wyjątkowe i piękne tak jak ona sama :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat-arzyna ślicznie dziękuję! :)))) Masz rację, oglądając takie cudne rzeczy, które tworzy Ewa, chciało by się zobaczyć więcej i więcej! Liczę, że kiedyś pokaże nam kolejne odsłony swojego domku :)
      Tobie także spełnienia wszystkich planów i marzeń w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Że też wcześniej nie trafiłam na tego bloga! :) świetny pomysł z tym cyklem! Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę, że i blog i mój wnętrzarski cykl przypadł Ci do gustu <3 Ja też go pokochałam, bo dzięki niemu mogę zobaczyć jak cudnie mieszkacie. Wrzosowa Polano byłoby mi bardzo miło gdybyś chciała zostać u mnie na dłużej obserwować moje kolejne zmagania :) zapraszam!

      Serdeczności i również życzę wiele radości w tym Nowym Roku!

      Usuń
  3. O kurcze, to Ewcia tak cudownie mieszka ............. gratuluję i zazdroszczę, a Ewę uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ją uwielbiam z całego serducha <3 Elis dzięki że zaglądnęłaś!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips