poniedziałek, 19 stycznia 2015

Zaproszenia komunijne u Deconatki

Ahoj! 

Mamy styczeń a u Deconatki już komunijnie :) Na specjalną prośbę powstały dwa rodzaje zaproszeń, które są już dostępne w Deconatkowym sklepiku, więc zapraszam do zaglądnięcia :) 

Pierwsze delikatne, jak na Komunię Świętą przystało. Zdobi je kwiat i perłowe dżety. Użyłam też cudnego stempelka od Magdaleny Deberny z bloga Mrude (klik) za który ślicznie dziękuję <3

Zaproszenie znajdziecie w sklepiku w kategorii Decodzieło > Komunia Św, o tutaj: klik klik





Drugie zaproszenie stworzyłam na papierze z delikatnym niebieskim wzorem. Na głównej etykietce znajduje się kielich z hostią. Tutaj użyłam równie pięknego stempelka od Liliany Bota - dziękuję! :) 

Zaproszenie znajdziecie w sklepiku, o tutaj: klik klik




Tyle na dziś, przyznam że mam na głowie ogrom pracy, więc staram się maksymalnie sprężyć, by niczego nie zawalić -.- W środę pokażę Wam jak minął mój ostatni tydzień, a właściwie dwa ważne dla mnie dni spędzone w Muzeum na Nikiszu <3 

Serdeczności!

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za podpisanie stempelka :) Ślicznie go wkomponowałaś w serwetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, przecież to Twoja cudna twórczość! Dzięki :)))

      Usuń
  2. U mnie jedna komunia wieki temu a druga za 2 lata :)

    zapraszam na małe co nieco do mnie :)

    http://homezoyka.blogspot.com/2015/01/20-styczen-2015-vanilliowe-giveaways.html

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta Komunia wieki temu to Twoja? :D 2 lata to już całkiem niedługo, zleci w oka mgnieniu :)

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips