poniedziałek, 9 lutego 2015

Ślubna kartka z motylkiem

Dzień dobry! 

Dziś kartka numer 2, przygotowana na Wesele Magdy i Roberta z Peru. Tym razem niekoniecznie trzymałam się eko-konwencji, bo baaardzo chciałam wykorzystać śliczny papier ze złotymi wstawkami <3




Na samym środku wykonałam etykietkę, którą podkleiłam pudrową koronką. Umieściłam też tekturkę - różę, ale jakoś nie chciałam żeby było widać że to kwiat, więc przykryłam ostatecznie napisem :)


Z boku zrobiłam wiązanie na kokardkę, a na etykietce umieściłam małego białego motylka i tyle :) 


Którą wersje kartki wolicie? Tą Eko czy tą dzisiejszą? Ja jakoś nie mogę się zdecydować... 

Serdeczności!


4 komentarze:

  1. I jedna i druga sa przesliczne! Dla mnie wersja nr 2 ! Dopasuj do kolorow przewodnich wesela np wystroj stolu lub kolor kwiatow. Bravissima!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! swoją drogą dla mnie chyba też numer 2 :))

      Usuń
  2. Ciężko się zdecydować :) ale ta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips