poniedziałek, 30 marca 2015

Kartka nieco kombinowana!

AHOJ PONIEDZIAŁKU! 

Zaczynamy nowy tydzień, w dodatku przedświąteczny, myślę że każda z nas będzie miała ręce pełne roboty!  Na rozerwanie się zapraszam do zobaczenia nowej karteczki, nieco kombinowanej. Wszystko dlatego, że otwiera się na dwie strony - najpierw do góry a później do boku :) 



O tak wygląda jak się otworzy po raz pierwszy :) 


A tak po raz drugi :D Na tej stronie mamy już życzenia dla Jubilatów.



O! I już! Co Wy na to? 
Mnie się nawet spodobało takie kombinowanie (nawet bardzo!) :)))

Pracę zgłaszam na wyzwanie Retromania 9 



Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Wow, bardzo sprytne i naprawdę świetny efekt końcowy, również w wersji 'zamkniętej'. :)
    Dzięki za udział w Retromanii!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa forma! Do tego śliczne kolory, ale najbardziej rozbroiły mnie te urocze małe wąsy! :) Jubilaci na pewno byli zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te wąsiki! Jest też pantofelek więc wiadomo że to dla miłej Pani i jej Gentlemana :))

      Usuń
  3. przepiękna, delikatna karteczka; idelana w swej prostocie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 lubię proste formy. Czasem stwierdzam że dziś nawymyślam, a potem i tak się okazuje, że zostaję w temacie przejrzystości, chyba nie jestem stworzona do ogromu ozdób, które zawsze robią na mnie takie fantastyczne wrażenie! No cóż, każdy ma inaczej, pozostaje mi to zaakceptować :)

      Usuń
  4. Ciekawa kartka. Tylko jakoś tak mało w niej wiosny... moim skromnym zdaniem. ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips