środa, 18 marca 2015

NOWOŚCI ŚLUBNE: Muzyczne zaproszenia na etiudę o miłości

Witam Was cieplutko! 

Dziś będzie z nieco innym, bo muzycznym motywem weselnym. O takie zaproszenia poprosili mnie Maryla i Sławek, stąd stworzyłam dwie próbki. Wytyczne? Kolorystyka czarno - biała.  Zobaczcie zatem jak wyszły :) Oczywiście są one już dostępne w sklepiku więc zapraszam do odwiedzin!


Zaproszenie na Etiudę o miłości 1
CENA: 8,50 PLN/szt
PROMOCJA do niedzieli - 8 PLN



Zaproszenie na Etiudę o miłości 1
CENA: 8 PLN/szt
PROMOCJA do niedzieli - 7,50 PLN



No to teraz zobaczcie, które wybrała przyszła Młoda Para :) 



Ciekawa jestem czy ktoś z Was także organizuje wesele z podobnym motywem...

Zapraszam do polubienia naszego Deconatkowego Fanpage, będzie mi bardzo miło Was gościć : KliK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips