piątek, 13 marca 2015

Wnętrzarski Piątek #23: Kuchnia pełna cudów!

Halo :) 

Witam Was kolejnym Wnętrzarskim Piątkiem! Widzę że zaglądacie do tego cyklu ze szczególną uwagą, bardzo mnie to cieszy <3 Zapraszajcie do niego swoich znajomych, z miłą chęcią pokażę Wasze wnętrza i Was ugoszczę na moim blogu, bo bardzo bym chciała by było nas coraz więcej i więcej :) 

Pamiętacie  Małgosię z bloga Homefocuss z jej Scandi sypialnią (klik) ? Dziś pokażę Wam jej kuchnię pełną cudów czyli detali, które tak uwielbiamy! GOTOWI? 


Wiecie, że Małgosia prowadzi sklepik Redecor (KliK)? Znajdziecie w nim te wszystkie cuda, które widzicie na fotkach. Powiem Wam, że ja jestem nimi zachwycona, dlatego z miłą chęcią wspominam Wam o tej marce i polecam zajrzeć, a co!



Parapet taki piękny *.* Czuję że nadchodzi wiosna i chyba przyszedł czas na wprowadzenie jej również na moje parapety.



No i jestem zachwycona drucianymi sztućcami, widzicie je? Coś fantastycznego! Znalazłam je nawet w Redecor za śmieszne pieniądze - 24 zł! Zajrzyjcie tutaj jeśli jesteście zainteresowane klik




Kurcze, tak bardzo chciałabym zmian u siebie kiedy widzę Wasze wnętrza... No ale obiecuję, że jak nadejdą to też się będę nimi chwalić, no chyba że nie jesteście ciekawe jak to u mnie jest :D 


Zapraszam Was do śledzenia Małgosi także na Instagramie <3 

TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!
#12 Shabby Chic w pełnym wydaniu: Klik klik
#13 Mimowolnie zauroczona: klik klik
#14: kuchnia w bieli: klik kliK!
#15 Łazienka po raz pierwszy: KliK kLIk!
#16 Chatka z 1925 roku! : klIk KLik
#17 Skandynawski Pokój Młodej Damy: KliK klIK!
#18 Biel salonu, piękno dodatków: Klik
#19 Walentynkowe stoły Deconatki: KliK klIK
#20 Sypialnia w stylu Scandi: KLiK klIK
#21 Salon s kuchnią zapraszają: KliK kliK
#22 W pracowni GU kLIk klIK

UŚCISKI!


4 komentarze:

  1. Trafiłam do Ciebie właśnie z bloga Małgosi :)
    Bardzo mi się podoba ten cykl - może w niedalekiej przyszłości i ja się do ciebie odezwę ;)
    Tymczasem będę zaglądać do ciebie i się inspirować!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Zuza
    http://myhouseofhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza bardzo się cieszę, że mnie odnalazłaś <3 Już nie mogę się doczekać kiedy zgłosisz się by pochwalić się Twoim wnętrzem! Będę czekać z niecierpliwością :))

      Usuń
  2. Piękna ta kuchnia, taka magiczna, tyle w niej drobiazgów, tyle rzeczy pożytecznych które widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no, ja też chciałabym mieć wiele z nich, już nawet mam kilka upatrzonych więc będę zbierała grosz do grosza, może jakaś kokosza z tego będzie :))

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips