poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Album 'Love Wood'

AHOJ! 

Dziś przedstawiam Wam zestaw
ALBUM ŚLUBNY + kartka 

Postanowiłam postawić tym razem na drewno, które kocham ♥ 
Dodatkowo po raz pierwszy użyłam folii w kropeczki, którą widać na okładce, 
przyznam że sceptycznie do niej podchodziłam, a teraz ją za to przepraszam :)

Zdjęć od groma! Oglądajcie ile dacie radę :)






W albumie zastosowałam zakładki z kwadracików kory. 
Myślę, że wpasowały się w klimat ♥ 





Czas na środek :))) 












Pracę zgłaszam na wyzwanie 123 skrapuj Ty :) 



Jak Wam się podoba drzewna wersja albumu ślubnego? 
Zestaw znajdziecie w sklepiku: kliK
W razie potrzeby stworzę oczywiście coś podobnego, więc piszcie śmiało ♥

3 komentarze:

  1. normalnie eko slub / super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja uwielbiam eko klimaty, dobrze że są takie modne :)))

      Usuń
  2. Piękny i oryginalny komplet i świetne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips