poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Męska kartka na 50-tkę

Ahoj! 

Ostatnio miałam okazję stworzyć bardzo kombinowaną karteczkę. Okazja bardzo zacna, bo urodziny Abrahamowe i to mężczyzny więc musiałam wymyślić coś specjalnego :)

Tak powstała kartka rozkładana z wieloma elementami. Zdjęć sobie nie żałowałam i postanowiłam wstawić wszystkie, a co!

Nie wiem jak Wam, ale mnie z facetami kojarzy się metal i mechanizmy. Na nie postawiłam i chyba dobrze się stało, bo klientki okazały się niezwykle zadowolone :) Tyle ciepłych słów nie usłyszałam od dawna i chyba mogły by mi wystarczyć na kolejne kilka miesięcy  ♥  








O a tutaj tył karteczki z życzeniami i podpisami. Wiem, też ubolewam że znaków polskich przy podpisach brak, ale chyba warto było zastosować tę czcionkę :) 



Pracę zgłaszam na wyzwanie Skarbnicy pomysłów



Dajcie znać co myślicie :) 
Ściskam!

6 komentarzy:

  1. świetna kartka, wszystko fajnie dopracowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Robienie takiej kartki to była niesamowita zabawa, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję robić podobną :)

      Usuń
  2. Jaka pomysłowa karteczka :) baza kraftowa jest nieoceniona. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka na żywo jeszcze ciekawsza! Pięknie się prezentuje, robiąc ogromne wrażenie, na wszystkich, którzy ją widzieli !:) Polecam Deconatkę każdemu, kto chce zrobić niesamowitą niespodziankę dla drugiej osoby! :)
    taka kartka na pewno nie wyląduje w tłumie innych zwyczajnych kartek, na dnie pudła, bo jest ozdobą samą w sobie choćby zwyklej półki.
    Gorąco polecam! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie mi sie podoba - niebanalne, mnóstwo elementów. Bardzo pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips