środa, 1 kwietnia 2015

NOWOŚCI ŚLUBNE: Retro zaproszenia na płytach winylowych!

OCH jak ja nie mogłam się doczekać by pokazać Wam te zaproszenia! 

Powstały na specjalne zamówienie Doroty i Wojtka, którzy organizują już niebawem Ślub w stylu Retro <3 Szczegółów weselnych narazie nie będę zdradzała, powiem tylko że Deconatka bierze w tym przedsięwzięciu czynny udział i jestem z tego powodu całkowicie WNIEBOWZIĘTA! 


No dobra wróćmy na ziemię, czyli do zaproszeń :) (przyszła) Młoda Para zrobiła sobie specjalną retro sesję narzeczeńską (której jestem fanką!) a zdjęcia użyłam do wykonania tego projektu. W jego skład weszła: 

- okładka 
- płyta winylowa z jednej strony zawierająca wierszyk z tym co zamiast kwiatów, z drugiej cytaty o miłości wieeelu wspaniałych autorów (taaak nawet podniosły mnie na duchu, gdy je czytałam *.*)
- dwustronny bilet wstępu z informacjami o weselu :) 

A teraz to na co wszyscy czekają czyli więcej fotek!




I na nieco innym tle :) 



Jeśli marzą Wam się podobne zapraszam do kontaktu z naszą pracownią :) Po większe zdjęcia zajrzyjcie do sklepiku (klIK) 

koszt waha się od 21 do 25 PLN/szt
(w zależności od wybranego papieru i projektu) 

Ciekawa jestem czy dostaliście kiedyś podobne zaproszenia :) Ja chętnie bym takie zatrzymała na dłużej :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips