piątek, 1 maja 2015

Wnętrzarski Piątek #30: wynajęte mieszkanie też piękne!

Ciekawa jestem ile z Was mierzy się z problemem wynajętego mieszkania, w którym niektórych rzeczy po prostu nie można zmienić i już! Z takim tematem miała do czynienia Kamila z bloga Milalook (klik). Wiecie, oglądając jej wnętrze nawet tego nie zauważyłam, dopiero później Kamila napisała, że z oknami i podłogami ani rusz, nie mogła ich dotknąć, ale całą resztę dopasowała sama. Myślę sobie, że wyszło jej to fantastycznie, zresztą zobaczcie same :)




Przedpokój jest bardzo prosty, a szyku dodaje mu miętowa szafeczka, która mnie zauroczyła. Jeszcze bardziej spodobał mi się pomysł żeliwnej misy, do której domownicy wrzucają klucze. Czy u Was one też się tak pałętają po całym domu, jak u mnie? Mam z tym wieczny problem, więc to rozwiązanie wydaje mi się niezwykle praktyczne! 




 Przyznam, że zawsze podobały mi się takie okna od podłogi do sufitu, chciałabym mieć takie widoki! Najbardziej oczywiście ukochałam sobie jeden element - tym razem stoliczek na kółkach, jest zupełnie w moim stylu ♥





Mamy więc kuchnię, a z nią genialne wiaderko na wodę. U mnie B. spija ich hektolitry, strasznie nie lubię gdy butelki stoją na wierzchu, może takie wiaderko by mi osłodziło ich widok? :)))





Przyznać mi się tu ładnie, kto wynajmuje mieszkanie i ma podobne zmagania jak Kamila? Ja zgłaszam się bez wahania, mam ten sam problem szczególnie z podłogami, wrrr no ale jakoś trzeba żyć -.- Macie jakieś ciekawe rozwiązania?

TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


ZAPRASZAM DO ZAGLĄDNIĘCIA NA POZOSTAŁE 
WNĘTRZARSKIE PROJEKTY: 

#1 w wersji Industrialnej: KLIK KLIK!
#2 salon Shabby: KLIK KLIK!
#3 nowocześnie w domu Magdaleny: KLIK KLIK!
#4 pokój pełen staroci: KLIK KLIK!
#5 Ale kuchnia!: KLIK KLIK!
#6 Cudne pokoiki Maluszków: KLIK KLIK!
#7 Przy kominku: Klik klik!
#8 Industrialu ciąg dalszy: Klik Klik!
#9 Kuchnia Ali: Klik KLik!
#10 Skandynawski Salon Ateny: Klik KliK!
#11 Niezwykły salon: Klik Klik!
#12 Shabby Chic w pełnym wydaniu: Klik klik
#13 Mimowolnie zauroczona: klik klik
#14: kuchnia w bieli: klik kliK!
#15 Łazienka po raz pierwszy: KliK kLIk!
#16 Chatka z 1925 roku! : klIk KLik
#17 Skandynawski Pokój Młodej Damy: KliK klIK!
#18 Biel salonu, piękno dodatków: Klik
#19 Walentynkowe stoły Deconatki: KliK klIK
#20 Sypialnia w stylu Scandi: KLiK klIK
#21 Salon s kuchnią zapraszają: KliK kliK
#22 W pracowni GU kLIk klIK
#23 Kuchnia Pełna Cudów : klik kLIk
#24 Trochę prywaty : KLIK kliK
#25 Wielkanocne inspiracje: kLIk klIk
#26 Przedpokój faworyt i kuchnia w bieli : klIK
#27 biurkowe sprawy i nie tylko: KliK
#28: Balkon bo wiosna: klIK
29: Przedpokój wycacany: KLiK



A NA SAM KONIEC PRZYPOMINAM O NIEZWYKLE WAŻNEJ DLA MNIE SPRAWIE:
Nominacja do TRENDSETTERS od Bridelle!


ZA KAŻDY GŁOS ŚCISKAMY SERDECZNIE :))))

kategoria rękodzieło (pod koniec strony) - DECONATKA


NINIEJSZYM ŻYCZĘ UDANEJ MAJÓWKI!
Wypoczywajcie Kochane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips