poniedziałek, 4 maja 2015

Zestaw prezentowy na I Komunię Świętą

HALO :)

Jak minął Wasz weekend majowy? Ja spędziłam go w pięknym Wrocławiu i o dziwo! Pogoda dopisała ♥

Dziś przedstawiam Wam przygotowany na okazję I Komunii Świętej zestaw - karteczka, szkatułka na skarby i bukiet. Miało być kwiatowo i mam nadzieję, że mi się udało :)  














 Wybieracie się w tym roku na jakąś Komunię? Co ciekawego dajecie w prezencie? 


Dajcie znać jak podoba Wam się moja propozycja dla dziewczynki :) 

Mój zestawik zgłaszam na wyzwania: 


Digisrap: Kobieta



like-chellenges
Wybrałam układ wstążka-biały-warstwy-liście (bukiet)

Buziaki

5 komentarzy:

  1. Bardzo odważna kolorystyka! Świetny pomysł z zestawieniem całości z bukietem kwiatów :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna forma i wykonanie ......Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi-Scrap:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zestaw, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego!!!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko jak pracowicie, świetny zestaw, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips