poniedziałek, 8 czerwca 2015

Pamiątka Chrztu Świętego w pudełku ukryta

AHOJ!

Jak minął Wam długi weekend? Ja czułam, że mocno trzymałyście kciuki za mnie, bo dałam radę! Dwa wesela zaliczone, choć przyznam że wczoraj chodziłam już jak trup... Mimo wszystko udało się ♥ Dziś po ciężkim tygodniu w końcu odespałam i jestem pełna nowej energii do tworzenia :))

Przedstawiam Wam pamiątkę na Chrzest Święty. Przyznam, że wymagała ona ode mnie dużo cierpliwości, bo cały czas coś mi się nie podobało i w kółko poprawiałam, ale oto ostateczna wersja w końcu nastała i wygląda o tak: 







Pudełka przestrzenne skradły moje serce, ale na drugi raz dokładnie będę przemyślać co mam zamiar z nim zrobić, żeby nie wkopać się tak jak tym razem w milion poprawek :) 

Pracę zgłaszam na wyzwania: 





Po kolei tłumaczę więc co było :
1.grafika
2.pasta modelująca
3.Magic ;)
4.oczywiście nożyczki
5. Perełki i ćwieki
6.ramka przestrzenna
7. Wstążka

Buziaki ♥


6 komentarzy:

  1. Cudny boxik Widać !wspaniałe detale i sere jakie włożyłaś w tę pracę: )

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje ręce potrafią tworzyć cudeńka!!!!!przepiekne!brava!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt końcowy :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna praca, powodzenia w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko i kartka oczywiście :) Wszystko jest idealnie dobrane! Dziękuję za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips