piątek, 5 czerwca 2015

Wnętrzarski Piątek: ulubiona prostota!

AHOJ PIĄTKOWO

Mój tydzień jest niezwykle zakręcony wokół ślubów, jeden za nami, a teraz proszę Was ładnie, trzymajcie jutro mocno kciuki, bo będzie się działo ♥

Dziś we Wnętrzarskim Piątku zapraszam Was do Agnieszki z bloga My Grey Home. Agnieszka nie tak dawno kupiła swoje wymarzone mieszkanie, a teraz trwają u niej remonty, w których jak widać na zdjęciach dąży do perfekcji! Strasznie spodobał mi się styl, w którym urządza swoje cztery kąty. Dziś pokażę Wam jej kuchnię i kawałek jadalni  z przecudnym stołem! Zaczynamy :) 



Te lampy już od dłuższego czasu chodzą po mojej głowie. Muszę przyznać, że prezentują się cudnie *.* Aaaach, a te krzesła!

 Przechodzimy do kuchni :) Zabudowa powala swą prostotą. Kuchnia jest biała, więc myślę, że zadowolę wiele z Was, które są wyraźnymi fankami tego koloru. Mnie jednak najbardziej podoba się blat, jego kolor, faktura, wszystko ♥



Dla tych z Was, które nie zauważyły - jak podoba Wam się pomysł kawałka szarej ściany nad meblami? Niby takie proste, a jakie efektowne, chyba bym na to sama nie wpadła, a jestem fanką tego rozwiązania :))

A Wam co najbardziej się spodobało u Agnieszki? Dajcie znać!

TYMCZASEM jeśli chcecie podzielić się na moim blogu Waszymi wnętrzami
napiszcie koniecznie na maila, a ja się do Was odezwę ze szczegółami:

deconatka@gmail.com


Zapraszam do zaglądnięcia na pozostałe Wnętrzarskie Piątki, o tutaj: KliK

Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips