poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Czekoladownik w morskich klimatach ♥

AHOJ!

Miniony weekend w Deconatce był hardkorowy! Dwa śluby, dwa wesela i to na jednym z nich miałam przyjemność gościć ♥ Jako, że wesele było w klimacie marynarskim to pamiątka, którą zrobiłam musiała pasować do tego cudnego motywu!

Postawiłam na czekoladownik. Miało być dość prosto i nieprzesadziście. Efekty możecie ocenić sami :) 





otwarcie :) 



 I kieszonka na czekoladę i $$$ :D


Uśmiech i świecące oczy pięknej Panny Młodej zdradziły, że chyba się spodobało :))

Jak myślicie?

Pracę zgłaszam na wyzwanie Majaleny


6 komentarzy:

  1. Czekoladownik jest wspaniały! Bardzo Ci dziękuje za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł ;) Jeszcze nie widziałam tak słodkiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladownik? Pierwsze słyszę, ale jestem pod wrażeniem! Wygląda świetnie (a zawartość pewnie równie dobrze smakuje ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianna ja też odkryłam to całkiem niedawno :)) Fajnie, że teraz nawet czekoladę można podarować w ładnym stylu ♥

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips