środa, 26 sierpnia 2015

Dekoracje plenerowej Ceremonii Ślubnej w Malinowym Dworze

Cudowna to nowina, że ceremonie ślubne mogą odbywać się już w plenerze ♥ 
Całkiem niedawno miałyśmy okazję dekorować jedną z nich.

Malinowy Dwór zobowiązuje już samą nazwą! Było więc w kolorze malinowym :)
Zaglądnijcie i oceńcie sami czy warto wyjść z urzędu do ogrodu. 

















Dodam jeszcze tylko, że tak prze-miłej Parze Młodej pogoda po prostu musiała dopisać! Słońce grzało niesamowicie, jedynie wiatr chciał nam nieco uprzykrzyć z płatkami kwiatów, ale i z nim się dogadałam ;)

Buziaki!







2 komentarze:

  1. Pięknie, kobieco, bardzo romantycznie i jeszcze w plenerze........Bardzo się napracowałaś, tyle tych kwiatków na tiulu- to moje ulubione połączenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mi też przypadło do gustu :) Mam nadzieję, że śluby w plenerze staną się coraz częstszą praktyką i będzie na nich coraz piękniej!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips