poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Tyta dla pierwszoklasisty od Deconatki

AHOJ!

Za tydzień rozpoczyna się nowy rok szkolny, ależ to zleciało!
Dla pierwszaków ten dzień jest oczywiście wyjątkowo słodkim świętem, wszystko dzięki tycie (dziwne to słowo, nie sądzicie?!) !

Miałam okazję zrobić jedną dla Julki i przyznam, że było to wyzwanie!
Odsyłam do zdjęć, ale od razu uprzedzam - kompletnie nie umiałam do nich podejść... Nie mam doświadczenia z dużymi przedmiotami i wszystko tutaj wyszło na załączonych obrazkach wrrrr.....








 Pracę zgłaszam na wyzwania:
Cherry Craft - bingo
linia: sznurek - kremowy - koronka
Studio 75
linia: perła- wycinanka- sznurek


Pasjonata




 Mam nadzieję, że tyta odróżni się na tle innych choć trochę... 
Jak myślicie?


9 komentarzy:

  1. Odróżni się! Jak zwykle projekt i jego wykonanie niebanalne!
    Muszę przyznać, że gdy trafiłam do Ciebie z ogromnym zainteresowaniem przejrzałam prawie wszystkie posty.
    Podziwiam Twój profesjonalizm, chcę się przyglądać i uczyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łaaa dzięki za przemiłe słowa! Bardzo się cieszę że mogę Cię u siebie gościć. Ja też chętnie wpadnę 'z kawką' na Twojego bloga ;)
      Ściskam!

      Usuń
  2. meeega! aż bym sama chciała pójść znowu do pierwszej klasy żeby dostać takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! też tak sobie pomyślałam! Na szczęście przede mną jeszcze własne dzieci, więc chyba (kiedyś, kieeeedyś) będę miała okazję się wykazać, wypełnić po brzegi i potrzymać choć przez chwilę :))

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem!!! Szkoda, że w moim regionie nie ma zwyczaju robienia tyty (czy ja to w ogóle dobrze odmieniam ;) Przepiękna, bardzo starannie wykonana... Dziękuję za udział i wspólną zabawę w wyzwaniu blogowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm zaskoczyłaś mnie! W jakim regionie nie daje się tyty na rozpoczęcie pierwszej klasy? Szkoooda, to taki miły gest... a może dajecie coś w zamian?

      Usuń
  4. bardzo pomysłowe - a wykonanie piękne :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A very cute creation! Thanks so much for sharing with us at Studio 75!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips