piątek, 16 października 2015

Wnętrzarski Piątek: Nowoczesny salon z kuchnią

Halo!

Dziś przedstawiam Wam drugą część mieszkania Patrycji i jej rodzinki. Będzie więc o salonie połączonym z kuchnią w zupełnie nowoczesnych klimatach. A zaczynamy od zegara, którego prostota podbiła moje serce ♥



Napis home to mój hit. Uwielbiam świecące gadżety, które zwłaszcza teraz, kiedy nastaje jesień (a może już jesienna zima! patrz Śląsk) będą mogły rozświetlać dom już od 16-17 godziny :) 



 Podobnie jak w sypialni i tutaj znajdują się okna do samej podłogi ♥ Przyjemnie siedzi się na kanapie podglądając cóż takiego dzieje się za ścianą :) 



A teraz przechodzimy w stronę kuchenną. Żałuję, że nie mam zdjęć całej tej ścianki, ale widziałam na żywo i mogę Wam śmiało powiedzieć, że jest cudna! Do tego kilka gadżety w pudrowych kolorach i wszystko gra ♥ 



To jak ? Które gadżety przygarnęlibyście do swojego mieszkanka? 

A jeśli chcecie podzielić się swoim wnętrzem piszcie śmiało na adres: 
deconatka@gmail.com

Buźka


6 komentarzy:

  1. Mi przypadł do gustu neon :) Gdybyś jeszcze zdradziła, gdzie można taki nabyć....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do pokoju syna skradłabym zegar - ma taką ciemno - niebieską ścianę... fajnie by się prezentował. Napis HOME rzeczywiście rewelacyjny... też bym przygarnęła :)
    Fajne mieszkanko.Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest stojak na wino i te przecudne pojemniki w kształcie ciastek, śliczne!!!!! Mieszkanko bardzo uporządkowane czysty ascetyczny minimalizm, taki porządek u mnie.......nie da rady ;) pozdrawiam ,miłego weekendu ci życzę choć pewnie coś przystrajasz na jakiś ślub......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie tym razem, bo świętuję dziś urodziny mężusia :))))) Kochana taki porządek to chyba każdy ma tylko na zdjęciach, wiem coś o tym :D Tobie też udanego weekendu!
      Ps. Właśnie miałam zajrzeć do Ciebie, a tu niespodziewany gość przyszedł 3 godziny wcześniej xD LECĘ!

      Usuń
  4. A to wszystkiego najlepszego dla męża!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips