piątek, 13 listopada 2015

Wnętrzarski Piątek: kawałek mojej sypialni w skandynawskim klimacie

Halo :) 

W końcu udało mi się zebrać do pokazania Wam pomieszczenia, które w zasadzie powstało jako pierwsze w mieszkanku :) Nasza sypialnia jest dość mała więc długo zastanawialiśmy się nad tym jak pomieścić szafy i przy tym zachować w miarę przestrzeń. Dziś przedstawiam kącik z szafami i łóżkiem, a może niedługo uda się pokazać drugą stronę :D 

Ostatecznie z pomocą przyszły wystawki z IKEA. W oczy rzucił nam się pomysł zabudowy za łóżkiem i szaf po bocznych stronach. Były jednak różnice. Pierwsza - zagłówek z tyłu był jedynie zagłówkiem samym w sobie, a u nas pełni jeszcze rolę schowka na takie rzeczy jak zasłony czy śpiworki, czyli coś do czego nieczęsto się zagląda a musi mieć swoje miejsce. Schowek otwiera się do góry, więc niestety nie jest super funkcjonalny bo trzeba ściągnąć np. ramki, ale dla nas liczy się że przestrzeń jest wykorzystana.

Druga różnica to półki łączące szafy. W IKEA stanowiły zamknięte szafki, czego ja bardzo chciałam uniknąć, bo wydawało mi się to takie ciężkie... Zrobiliśmy więc małą wystawkę :) Półki łączą rurki wygrzebane gdzieś w starociach, bo zależało mi na ich 'poniszczonym' wyglądzie. 
Oczywiście wszystkie mebelki są made by mój Tato + Brat ♥





Jeśli chodzi o pościel skusiłam się na tę z H&M Home. Tutaj widać tylko świetne musztardowe poduszki, które uwielbiam, ale mamy też poszewki na kołdry i poduszki. Ogólnie wizualnie bardzo mi się podobają, ale materiał trochę kiepski....



Kiedy zobaczyłam te lampki w IKEA od razu wiedziałam, że muszę je mieć ♥ Uwielbiam!


Pled cudny dostałam w prezencie, ale razem z kocykiem również są z pochodzenia IKEOWE :) 



To by było na tyle :)
Zdjęcia bardzo chciałabym zrobić lepsze, ale niestety... Chyba muszę się poważnie podszkolić w tej materii. Odkładam to za każdym razem, no ale w końcu będę musiała!


Czekam na Wasze opinie ♥
Ściskam!

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna zabudowa i z pewnością bardzo praktyczna. Szacun dla dla taty i brata za wykonanie! Bardzo fajnie wykorzystane i zagospodarowane miejsce - zazwyczaj ściana za zagłówkiem jest pusta. Przez to sypialnia jest mało przytulna. Twoja powinna być inspiracją do wielu aranżacji. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz kurczę, teraz to jestem dumna z siebie :D dzięki za tak miłe słowa ♥

      Usuń
  2. Bardzo przytulna , świetny jest ten plakat"i żyli......", bardzo ładne ślubne zdjęcie:))))) a to ty się zakochałaś w Panu- mundurowym!? Gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :) A zdjęcie jest jednym z naszych ulubionych i całkiem niedawno zawisło w końcu w sypialni ♥

      Usuń
  3. Kocyk w kratę świetny - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne wnetrze a poduszki musztardowe genialne

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips