środa, 30 grudnia 2015

Album ślubny MAXI handmade po raz pierwszy :)

Ahoj!

Mam dziś dla Was album, który był dla mnie ogromnym wyzwaniem! Po raz pierwszy zmieściłam aż 90 zdjęć a każda karta była dekorowana. W albumie jest wiele kieszonek i zakładek, dzięki czemu oglądanie go jest ciekawsze niż zwykle :)

Bardzo martwiłam się czy sobie poradzę i sprostam wymaganiom Panny Młodej, ale ponoć dałam radę ♥ A Wy co o nim myślicie? Wrzucam tylko namiastkę, ale myślę, że oddaje ona klimat pracy :) 















Ściskam!

2 komentarze:

  1. Życzę ci w Nowym Roku mnóstwa zamówień, pięknych inspiracji dalszego spełnienia w tym co robisz bo tworzysz rzeczy piękne i potrafisz uszczęśliwiać tym ludzi!!! Mnóstwa miłości, radości i zdrówka !!!! Ściskam cię bardzo mocno!!! Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu do tych życzeń dorzucę jeszcze jedno małe - żebyś zawsze miała ochotę do mnie zaglądać :)) Bardzo lubię czytać wszystkie Twoje komentarze, dzięki temu wiem do kogo piszę :) I Tobie również składam życzenia niekończących się twórczych pomysłów i spełnienia wszelkich najskrytszych marzeń!

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips