środa, 9 grudnia 2015

Zaproszenia ślubne na płytach winylowych - odsłona druga

Ahoj!

Zaspałam! Nie wierzę, ale zapomniałam w poniedziałek dodać post -.- ostatnio mam dużo na głowie i szczerze marzę o jednym dniu tylko dla siebie bez miliona myśli w głowie i kalendarza w ręce. 

No cóż, chyba powinnam się cieszyć nadmiarem pracy :) 

A dziś przedstawiam Wam nową odsłonę naszych winylowych zaproszeń (pierwsza znajduje się tutaj: KLIK). Eva i Piotr to realizacja last minute. Miałam nieco ponad tydzień na zrobienie projektu i całości, ale dałam radę! Zaproszenia miały być bardzo proste, początkowo w opcji black&white, ale dodałam kolor i tak już zostało ♥ 






Naklejka na tył winyla to tekst napisany myszką przez MP. Bardzo zależało im na tym elemencie, a ja myślę, że wpasował się w klimat :)





Polubiłam je, a Wy? 

Zaproszenia znajdziecie w sklepiku, o tutaj: KLIK

Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips