poniedziałek, 28 marca 2016

Dawidowa kartka chrzcinowa ♥

Ahoj!
Po świątecznych przysmakach pewnie wszyscy ledwo ruszacie palcem przewijając mozolnie wiadomości na Waszych smartfonach... Ja delikatnie mówiąc zmusiłam się, by odejść od leniuchowania i zajrzeć do Deconatki... mam tam trochę zaległości, aż strach zaglądać na skrzynkę, ale w końcu będę musiała to zrobić xD 

Dziś przedstawiam Wam kartkę na Chrzest Święty, ale dość nietypowego zamówienia. Otóż miałam stworzyć coś na kształt mozaiki z Dawidami sławnymi. Hmm nie powiem, mam trochę inne wyobrażenie "mozaiki" :D Postawiłam na gadżeciarstwo i wyciągane karteczki. Zobaczcie sami ;)












Co myślicie o takim rozwiązaniu? Wybrnęłam jakoś? ;))))
Odpoczywajcie póki możecie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips