poniedziałek, 27 czerwca 2016

Album dla Wychowawczyni w kolorach mięty

Ahoj!

Zeszły tydzień minął mi pod znakiem albumów dla wychowawczyń. 
Dziś przedstawiam jeden z nich w kolorach mięty i niebieskości. 

W ramach ulepszeń znalazłam sposób na nowe pudełka na albumy. Są dużo bardziej stabilne, bardzo twarde i mieszczą spokojnie wszystko co trzeba więc jestem zadowolona z tych nowinek, oj bardzo ♥ Pudełka zawsze spędzały mi sen z powiek. Te będą nieco droższe, ale moim zdaniem zdecydowanie opłaca się ta inwestycja :) 

Idziemy zatem do przodu.




















To tylko część tego co tak naprawdę było w środku. Mieściło się tam kilka kieszonek i zakładek, w jednej z nich możecie zauważyć laurki, które dzieci narysowały dla swojej ukochanej Pani ♥ 

A najbardziej cieszy mnie, że moje małe 'dzieło' bardzo przypadło do gustu. To najbardziej wyczekiwane dla mnie chwile, kiedy Klienci odbierają coś co stworzyłam a ja czekam na Ich komentarz z drżeniem serca. 
I tym razem się udało! 


Uściski!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips