piątek, 11 listopada 2016

Deconatka w Krainie Czarów: Londyński Harrods

Ciekawa jestem ilu z Was słyszało o Harrodsie?!

Cudowny 7-piętrowy luksusowy dom towarowy był jednym z punktów na naszej wakacyjnej mapie po Londynie. Zupełnie nie wiedziałam czego się spodziewać, ale gdy tylko weszłam moim oczom ukazał się napis : 2 PIĘTRO - ŚWIAT BOŻEGO NARODZENIA

I tak oto w piękny wrześniowy dzień przeniosłam się do mroźnych klimatów najpiękniejszych Świąt o jakich tylko można sobie zamarzyć ♥


Zacznę od początku.
Oto jedna z witryn Harrodsa. 
Komentarz chyba jest tu zbędny. 
OBŁĘD *.*


A to już moje ukochane piętro. 
Kiedy tylko weszłam, po prostu oniemiałam. Przechadzałam się alejkami i oglądałam wszystkie gadżety z miną zdziwionego karpia.

Oczywiście na piętrze znajdywały się różne strefy, ułożone kolorystycznie.
Wszystko było tak perfekcyjne, że czasem aż żal było czegoś dotknąć żeby nie przestawić :)

Niniejszym zapraszam Was więc do Świata Magicznych Świąt Bożego Narodzenia!





















To taka mała namiastka mojego niesamowitego przeżycia w Harrods ♥

Wierzcie mi, że wchodząc tam miałam ochotę zobaczyć wszystkie piętra, a tak się zatraciłam, że zwiedziliśmy tylko to jedno :D 

Zwiedziliśmy- to słowo chyba nie pasuje do Domu Towarowego, a jednak byłam tam zwyczajną turystką z aparatem w ręku. Wszystko cokolwiek znalazłam było równie piękne co PRZE-drogie -.- Mimo to fajnie było zobaczyć przechadzające się katarskie eleganckie (i przepiękne!) kobiety z gromadkami dzieci i tyloma torbami, że aż nie mogli się zabrać ;) 
Inny świat, inne zabawki :) 


Mam nadzieję, że i Wy powoli szykujecie się do tego cudownego czasu i napawacie się widokami nieziemskich dekoracji. Już niedługo z każdego domu będzie buchał zapach piernikowego ciasta i przesłodkich mandarynek.
 A ja z pewnością z uśmiechem na twarzy wspomnę urzekający Świat Bożego Narodzenia w Harrodsie ♥

Ściskam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz jest miły mojemu serduchu, ŚLICZNIE DZIĘKUJĘ ;)

09 10 11 12
Blogging tips